חלבון חיוני לגוף

הי לכולם,
במסגרת עבודתי למעלה מ 20 שנים, עדיין אני ניתקלת יום יום, בלקוחות שמגיעים אלי ואוכלים פחות מחצי מכמות החלבון שהגוף שלהם זקוק על בסיס יומיומי.

החלבון הוא אבן הבניין של הגוף

  • בונה את השרירים
  • עוזר בשריפת השומן

החשוב ביותר למי שנמצא בתהליך של ירידה במשקל, הוא שהחלבון נותן תחושת שובע ועוזר לנו לנשנש פחות

המקור של החלבון יכול להיות מהחי או מהצומח.
מהצומח – קטניות, אגוזים, סויה, ועוד.
מהחי – מוצרי חלב, דגים, עוף, בשר דל שומן.

החלבון עוזר לנו לישמור על קצב מטבולי תקין

ולכן אני שומרת על אותו משקל למעלה מ 20 שנים

כמה חלבון מומלץ? שאלה טובה ותלויה מאוד בהרגלי אכילה, משקל הגוף, המטרה – ירידה במשקל, עליה במשקל, תוספת אנרגיה, בניית מסת שריר, ועוד פרמטרים.

בפגישה האישית נחשב ונתכנן את כמות האכילה היומית שלכם

מוזמנים ליצור קשר לתיאום פגישה אישית בלחיצה על הלינק הבא ומילוי הפרטים.

מאחלת יום רגוע

ממני
אורנה בר-עוז
המאמנת שלכם לתזונה נכונה ואורח חיים בריא

 

Tags: , , , , ,
Share: 0